pátek 1. srpna 2014

Nakupujte bez (zbytečných) obalů

Třídíme papír. Třídíme tetrapack. PET láhve nekupujeme. Třídíme sklo, hliník, kelímky (podle druhu použitých plastů), baterie, igelitové obaly od potravin. Těch se ale snažíme kupovat co nejméně.
Když mi došlo, že naše měsíční spotřeba luštěnin a obilovin jde určitě na několik kilo, připadalo mi absurdní kupovat je po půlkilových pytlíčkách. Vyzkoušeli jsme proto bezobalový obchod. Úžasná myšlenka, úžasní lidé na druhé straně, úžasné stránky - fakt si klikněte. Samozřejmě vyjdou velkoobjemová balení i trochu lépe cenově.
Udělali jsme větší objednávku s kamarády, abychom se podělili o poštovné a já jsem měla opravdu skvělý pocit, když jsem jim rozvažovala kila červené čočky, cizrny, hrozinek a oříšků...jako když jsme byli malí jsme si zase hráli na prodávanou. Příště to musím nechat vyzkoušet taky někoho jiného...
Další možnosti, jak nakoupit bez zbytečných plastových obalů:


Žádné komentáře:

Okomentovat